Jak PIEKARZ budował swoją sieć

Dla przykładu tym razem pokażemy dzieło Piekarza poprzez zakład gastronomiczny.

Może to być pizzeria, lodziarnia, kawiarnia lub restauracja.

Wybieramy restaurację.

Właściciela tej restauracji , nazwijmy go Anioł .

Restauracja ma szyld „U Anioła”.

Aniołowi spodobał się pomysł Piekarza i został jego klubowiczem. Teraz oba zakłady budują wspólnie swoje sieci.

Stwierdzili, że pomysł mają świetny ale sami, bez doskonałego systemu komputerowego , nie są w stanie obsłużyć sprawnie, rosnącej liczby nowych klubowiczów.

Dlatego zrobili to inaczej.

Zarejestrowali się do firmy, która taki system posiada i teraz w oparciu o system tej firmy zaczęli budować swoje sieci.

Teraz ich zadaniem jest polecać ową firmę i swoje biznesy.

Otrzymali doskonały system wirtualny, na miarę światową.

Odpadła im cała logistyka finansowa, szkoleniowa, transportowa.

Przyjrzyjmy się firmie, która dała im to wszystko.

DuoLife, która realizuje swoją działalność w oparciu i Softmarketing.

Softmarketig to w skrócie działanie na zasadzie, że człowiek jest w centrum uwagi..

Wszystko co dobre jest dla klubowiczów.

Najnowocześniejsza forma marketingu sieciowego powstała na podstawie zebranych najlepszych doświadczeń biznesu tradycyjnego, korporacji i marketingu sieciowego MLM.

Firma posiada doskonały system operacyjny zebrany w jednym miejscu.

W wirtualnym biurze, danym każdemu klubowiczowi do ręki.

Znajduje się w nim wiedza o każdym ruchu klubowicza i jest na bieżąco korygowana.

Zawsze 30 go każdego miesiąca, wszyscy klubowicze otrzymują swoje obliczone parametry. Dowiadujesz się ile zarobiłeś, jakie są awanse w twoim zespole, jak wyglądają Twoje drzewa (sieci)w strukturze kariery i rabatowej.

Ponadto masz tam całą wiedzę o firmie, narzędzia jakimi możesz dysponować i z nich się uczyć.

Dowiesz się jakie aktualne działania podejmuje firma.

Widzisz całą Twoją sieć klubowiczów, daty przyłączenia, historie zakupów .

Aktualnie wszystko jest opracowane w 13 językach.

Każdy ruch Twojego klubowicza w firmie odnotowany jest natychmiast do wszystkich partnerów sieci powyżej Twojej osoby.

Są tam aktualizowane plany kompensacyjne, wiadomości wideo i zdjęcia z ważnych wydarzeń firmowych.

Jest też Twój sklep a w nim wszystko co możesz kupić za punkty i bez punktów (np. Gadżety)

I wiele, wiele innych wiadomości, z których każdy klubowicz ma prawo korzystać.

Każdy klubowicz, który się zarejestrował otrzymuje swoje ID, swoją stronę internetową i linki partnerskie do rejestracji i do sklepu.

Jak widzisz firma wykonała za Ciebie całą robotę.

Twoja rzecz to polecić nowego partnera – klubowicza .

Najlepiej 3 – ch oraz dokonywać zakupów produktów za 250 pkt lub 500 pkt w każdym okresie rozliczeniowym.

Okres rozliczeniowy trwa od 16 go każdego miesiąca do 15 go następnego miesiąca.

Obliczenia dokonywane są w punktach, dopiero w wirtualnym portfelu zamieniane są na waluty danego kraju.

W Polsce 1 pkt = 1 złoty.

Softmarketing daje dużą swobodę, pod warunkiem , że to co robisz nie szkodzi firmie.

Można kupione produkty używać samemu, można je sprzedawać publicznie , można je rozdawać.

Działasz jako osoba fizyczna ale możesz otrzymywać fakturę na żądanie.

Produkty można wystawiać w aptekach, sklepach zielarskich, lokalach gastronomicznych itp. Wszędzie, pod warunkiem, że ich cena u sprzedającego nie jest mniejsza , niż cena w hurtowni.

Muszę dodać, że w firmie Duolife na dzień dzisiejszy jest co najmniej 9 możliwości zarabiania a przynajmniej 40 powodów aby być klubowiczem w DuoLife.

Firma jako jedyna chyba na świecie dzieli się swoim obrotem globalnym z klubowiczami już od pierwszego awansu (Złotego Lidera Grupy) i dalej na wszystkich szczeblach struktury kariery.

Oto Navigator- tu dowiesz się wszystkiego.

A jak to jest teraz u Anioła (także u Piekarza i innych im podobnych).

Mając takie bonusy ze strony firmy matki, które są niesamowitym wsparciem w jego działalności gastronomicznej Anioł zaczyna jakby od nowa.

Właściciel restauracji „ U Anioła”, ma teraz tylko jedno podstawowe zadanie. Polecić swoją działalność klubową swoim klientom.

W karcie menu dołożył jeszcze jedną stronę , na której umieścił np. to: Każdy kto zostanie moim klubowiczem w firmie DuoLife i dokona aktywności miesięcznej otrzyma rabat na produkty z restauracji w wysokości X – (np. 30 %).

Do swojego klubowego biznesu zaprasza wszystkich swoich pracowników (rodzinę i przyjaciół także).

Pracownicy są w tym momencie jakby udziałowcami firmy Anioła.

Są zainteresowani jego szybszym rozwojem.

Oprócz zarobków podstawowych , otrzymali jakby udziały w firmie właściciela, który dba aby jego sieć rozwijała się równomiernie, opłacalnie dla każdego klubowicza.

Anioł i każdy jego następny partner rozwija swoją sieć w 3 nogach.

Doceń jak ważną przysługę czyni Ci właściciel, wprowadzając Ciebie do swojej sieci. Nie ważne w którym momencie przystąpiłeś do jego sieci, to TY jesteś teraz na pierwszym miejscu (patrz tabelka).

Poniżej wkleję tabelkę , która pokazuje jak należy budować sieć

Tabelkę już omawiałem w poprzednim artykule teraz ma ona Ci przypominać jak to jest, jeżeli wszyscy wykonują to co powinni.

Zauważ drogi czytelniku, że Piekarz i Anioł to dwie firmy o różnym charakterze ale połączeni klubem DuoLife.

Anioł to np. noga A

Piekarz dba o rozwój sieci Anioła ale jednocześnie rozwija swoje działanie o kolejnych np. piekarzy, o sklepy sprzedające jego wypieki, np. kawiarnie itp. zakłady.

Anioł z kolei rozwija działanie także wśród innych gastronomów, dostawców, odbiorców. Jest szereg możliwości.

Zauważ, że kolejni partnerzy nie koniecznie muszą by

z miasta w którym działają Piekarz i Anioł.

I tak sieć Piekarza zaczyna rozkwitać po całym kraju a z czasem i za granice . Czy to Ci coś nie przypomina?

Jeden dobry pomysł poparty o możliwości innej dużej firmy może przynieś

niesamowite rezultaty.

Piekarz i Anioł rozwijają swoją sieć i jednocześnie rozwijają swoje firmy.

W tym miejscu na ich miejscu może być każdy przedsiębiorca.

Poczynając od babki klozetowej (niejednego by nauczyła jak budować biznes) aż do właścicieli wielkich firm.

Czy jako przedsiębiorca budowlany widzisz coś w tym projekcie.

Czy będąc np. dentystą widzisz tu pole dla siebie.

Czy będąc wytwórcą mebli (czegokolwiek) widzisz jak taka działalność by Cię wsparła.

Nawet miliarderzy , jak Donald Trump uważają biznes sieciowy za coś fantastycznego, na miarę naszych czasów.

Robert Kiyosaki uważa biznes sieciowy na miarę XXI a nawet XXII wieku.

A oni nie znają tego pomysłu , jak połączyć biznes sieciowy z biznesem tradycyjnym.

Ty już teraz go znasz. Twoja sprawa co z tym zrobisz. Oczywiście każdy przypadek należy rozważać indywidualnie.

Abyś lepiej zrozumiał o jakiej firmie mówiłem obejrzyj sobie to nagranie.

Zapraszam do podjęcia decyzji i dziękuję za uwagę.

Zenon Filipowski

Facebook Comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *