
Dla przykładu tym razem pokażemy dzieło Piekarza poprzez zakład gastronomiczny.
Może to być pizzeria, lodziarnia, kawiarnia lub restauracja.
Wybieramy restaurację.
Właściciela tej restauracji , nazwijmy go Anioł .
Restauracja ma szyld „U Anioła”.

Aniołowi spodobał się pomysł Piekarza i został jego klubowiczem. Teraz oba zakłady budują wspólnie swoje sieci.
Stwierdzili, że pomysł mają świetny ale sami, bez doskonałego systemu komputerowego , nie są w stanie obsłużyć sprawnie, rosnącej liczby nowych klubowiczów.
Dlatego zrobili to inaczej.
Zarejestrowali się do firmy, która taki system posiada i teraz w oparciu o system tej firmy zaczęli budować swoje sieci.
Teraz ich zadaniem jest polecać ową firmę i swoje biznesy.
Otrzymali doskonały system wirtualny, na miarę światową.
Odpadła im cała logistyka finansowa, szkoleniowa, transportowa.
Przyjrzyjmy się firmie, która dała im to wszystko.
DuoLife, która realizuje swoją działalność w oparciu i Softmarketing.

Softmarketig to w skrócie działanie na zasadzie, że człowiek jest w centrum uwagi..
Wszystko co dobre jest dla klubowiczów.
Najnowocześniejsza forma marketingu sieciowego powstała na podstawie zebranych najlepszych doświadczeń biznesu tradycyjnego, korporacji i marketingu sieciowego MLM.
Firma posiada doskonały system operacyjny zebrany w jednym miejscu.
W wirtualnym biurze, danym każdemu klubowiczowi do ręki.
Znajduje się w nim wiedza o każdym ruchu klubowicza i jest na bieżąco korygowana.
Zawsze 30 go każdego miesiąca, wszyscy klubowicze otrzymują swoje obliczone parametry. Dowiadujesz się ile zarobiłeś, jakie są awanse w twoim zespole, jak wyglądają Twoje drzewa (sieci)w strukturze kariery i rabatowej.
Ponadto masz tam całą wiedzę o firmie, narzędzia jakimi możesz dysponować i z nich się uczyć.
Dowiesz się jakie aktualne działania podejmuje firma.
Widzisz całą Twoją sieć klubowiczów, daty przyłączenia, historie zakupów .
Aktualnie wszystko jest opracowane w 13 językach.
Każdy ruch Twojego klubowicza w firmie odnotowany jest natychmiast do wszystkich partnerów sieci powyżej Twojej osoby.
Są tam aktualizowane plany kompensacyjne, wiadomości wideo i zdjęcia z ważnych wydarzeń firmowych.
Jest też Twój sklep a w nim wszystko co możesz kupić za punkty i bez punktów (np. Gadżety)
I wiele, wiele innych wiadomości, z których każdy klubowicz ma prawo korzystać.
Każdy klubowicz, który się zarejestrował otrzymuje swoje ID, swoją stronę internetową i linki partnerskie do rejestracji i do sklepu.
Jak widzisz firma wykonała za Ciebie całą robotę.
Twoja rzecz to polecić nowego partnera – klubowicza .
Najlepiej 3 – ch oraz dokonywać zakupów produktów za 250 pkt lub 500 pkt w każdym okresie rozliczeniowym.
Okres rozliczeniowy trwa od 16 go każdego miesiąca do 15 go następnego miesiąca.
Obliczenia dokonywane są w punktach, dopiero w wirtualnym portfelu zamieniane są na waluty danego kraju.
W Polsce 1 pkt = 1 złoty.
Softmarketing daje dużą swobodę, pod warunkiem , że to co robisz nie szkodzi firmie.
Można kupione produkty używać samemu, można je sprzedawać publicznie , można je rozdawać.
Działasz jako osoba fizyczna ale możesz otrzymywać fakturę na żądanie.
Produkty można wystawiać w aptekach, sklepach zielarskich, lokalach gastronomicznych itp. Wszędzie, pod warunkiem, że ich cena u sprzedającego nie jest mniejsza , niż cena w hurtowni.

Muszę dodać, że w firmie Duolife na dzień dzisiejszy jest co najmniej 9 możliwości zarabiania a przynajmniej 40 powodów aby być klubowiczem w DuoLife.
Firma jako jedyna chyba na świecie dzieli się swoim obrotem globalnym z klubowiczami już od pierwszego awansu (Złotego Lidera Grupy) i dalej na wszystkich szczeblach struktury kariery.
Oto Navigator- tu dowiesz się wszystkiego.

A jak to jest teraz u Anioła (także u Piekarza i innych im podobnych).
Mając takie bonusy ze strony firmy matki, które są niesamowitym wsparciem w jego działalności gastronomicznej Anioł zaczyna jakby od nowa.
Właściciel restauracji „ U Anioła”, ma teraz tylko jedno podstawowe zadanie. Polecić swoją działalność klubową swoim klientom.
W karcie menu dołożył jeszcze jedną stronę , na której umieścił np. to: Każdy kto zostanie moim klubowiczem w firmie DuoLife i dokona aktywności miesięcznej otrzyma rabat na produkty z restauracji w wysokości X – (np. 30 %).
Do swojego klubowego biznesu zaprasza wszystkich swoich pracowników (rodzinę i przyjaciół także).
Pracownicy są w tym momencie jakby udziałowcami firmy Anioła.
Są zainteresowani jego szybszym rozwojem.
Oprócz zarobków podstawowych , otrzymali jakby udziały w firmie właściciela, który dba aby jego sieć rozwijała się równomiernie, opłacalnie dla każdego klubowicza.
Anioł i każdy jego następny partner rozwija swoją sieć w 3 nogach.
Doceń jak ważną przysługę czyni Ci właściciel, wprowadzając Ciebie do swojej sieci. Nie ważne w którym momencie przystąpiłeś do jego sieci, to TY jesteś teraz na pierwszym miejscu (patrz tabelka).
Poniżej wkleję tabelkę , która pokazuje jak należy budować sieć
Tabelkę już omawiałem w poprzednim artykule teraz ma ona Ci przypominać jak to jest, jeżeli wszyscy wykonują to co powinni.

Zauważ drogi czytelniku, że Piekarz i Anioł to dwie firmy o różnym charakterze ale połączeni klubem DuoLife.
Anioł to np. noga A
Piekarz dba o rozwój sieci Anioła ale jednocześnie rozwija swoje działanie o kolejnych np. piekarzy, o sklepy sprzedające jego wypieki, np. kawiarnie itp. zakłady.
Anioł z kolei rozwija działanie także wśród innych gastronomów, dostawców, odbiorców. Jest szereg możliwości.
Zauważ, że kolejni partnerzy nie koniecznie muszą by
z miasta w którym działają Piekarz i Anioł.
I tak sieć Piekarza zaczyna rozkwitać po całym kraju a z czasem i za granice . Czy to Ci coś nie przypomina?
Jeden dobry pomysł poparty o możliwości innej dużej firmy może przynieś
niesamowite rezultaty.
Piekarz i Anioł rozwijają swoją sieć i jednocześnie rozwijają swoje firmy.
W tym miejscu na ich miejscu może być każdy przedsiębiorca.
Poczynając od babki klozetowej (niejednego by nauczyła jak budować biznes) aż do właścicieli wielkich firm.
Czy jako przedsiębiorca budowlany widzisz coś w tym projekcie.
Czy będąc np. dentystą widzisz tu pole dla siebie.
Czy będąc wytwórcą mebli (czegokolwiek) widzisz jak taka działalność by Cię wsparła.
Nawet miliarderzy , jak Donald Trump uważają biznes sieciowy za coś fantastycznego, na miarę naszych czasów.
Robert Kiyosaki uważa biznes sieciowy na miarę XXI a nawet XXII wieku.
A oni nie znają tego pomysłu , jak połączyć biznes sieciowy z biznesem tradycyjnym.
Ty już teraz go znasz. Twoja sprawa co z tym zrobisz. Oczywiście każdy przypadek należy rozważać indywidualnie.
Abyś lepiej zrozumiał o jakiej firmie mówiłem obejrzyj sobie to nagranie.
Zapraszam do podjęcia decyzji i dziękuję za uwagę.
Zenon Filipowski