SoftMarketing a co to takiego?

Na początek tego artykułu proszę, abyś zapoznał się z Navigatorem DuoLife.

Jak sama nazwa wskazuje jest to przewodnik po tym czym się zajmuje ta firma.

W jednym z pierwszych nagrań Nawigatora jest właśnie wprowadzenie co to jest SoftMarketing.

To nagranie znajdziesz TUTAJ

SoftMarketing

Od pewnego czasu obserwujemy olbrzymie zmiany zachodzące w gospodarce światowej.

Ma na to wielki wpływ rozwój technologiczny oraz informatyczny.

Granice przestały istnieć. Mówi się o globalnej wiosce.

W firmach skracają się struktury organizacyjne a pracownikom coraz trudniej awansować.

Eksperci mówią, że w najbliższym czasie ludzie co 4 do 5 lat będą zmuszeni zmieniać pracę a średnio co 7 lat nawet zawód.

Biznes, zarządzanie, marketing i ekonomika ulegają gwałtownym zmianom.

Powoduje to, że eksperci wciąż szukają nowych , lepszych rozwiązań, pozwalających każdej osobie generować dochód przy jednoczesnej dbałości o zachowanie zdrowego stylu życia.

Od wielu lat znamy takie rozwiązania jak biznes klasyczny, korporacyjny, franczyza lub marketing wielopoziomowy.

Wszystkie one mają wiele zalet, ale również wad, które w obecnych czasach stają się doskwierające.

Z tej nowej rzeczywistości wyłania się SoftMarketing – rewolucja w myśleniu biznesowym.

Łączy on najlepsze praktyki z wszystkich wymienionych obszarów, przy jednoczesnym wyeliminowaniu ich słabych punktów.

SoftMarketing określany biznesem XXI wieku, a nawet XXII wieku , jest odpowiedzią na wymagania dynamicznie zmieniającego się rynku i stanowi alternatywę dla właścicieli biznesów.

Dla przedsiębiorców często jest szansą na rozszerzenie działalności w ramach profilu podstawowego.

Może być źródłem dodatkowego lub głównego stabilnego dochodu, bez potrzeby rezygnowania z dotychczasowych zajęć, a dodatkowo nie wymaga angażowania nowych zasobów ludzkich, ani zbytnich nakładów finansowych.

Główne założenia SoftMarketingu

Oparcie biznesu na 3 filarach, które jednocześnie są największymi światowymi trendami:

  1. Filar. To skuteczne generowanie dochodu – jest to system wynagrodzeń zaczerpnięty z modeli marketingu sieciowego wielopoziomowego (MLM).

Pozwala on uczestnikom projektu na zarabianie prowizji z obrotu towarowego, globalnego, generowanego przez współpracowników firmy.

Dla osób szczególnie ambitnych i aktywnych jest program awansów i program motywacyjny, zaczerpnięty z biznesu korporacyjnego.

– brak ograniczeń w wysokości zarobków

– dochód pasywny tzw. Rentierski, za raz wykonaną pracę

– pełna swoboda w zakresie czasu i sposobu pracy

  1. Filar. To oparcie się na branży będącej jednym z wiodących światowych trendów, czyli wellness ( zdrowie).

Wellness to zrozumienie, że zdrowie zależy od nas samych.

Dlatego tak ważna jest troska o zdrowy organizm.

DuoLife wychodząc naprzeciw , dostarcza produkty opracowane przy wykorzystaniu najnowszych badań z dziedziny biologii i medycyny.

Opracowano konkretne zestawy pakietów na poszczególne schorzenia.

  1. Filar. To rozwój osobisty – Skuteczny system budowania zarówno biznesu, jak świadomości siebie samego.

Wybitni eksperci, couchowie, trenerzy i psychologowie prowadzą szkolenia w powyższym zakresie.

Zorganizowano kompletny program rozwojowy.

Centralnym punktem jest człowiek.

Człowiek jest w centrum uwagi, jego cele, aspiracje i potencjał.

Nie musisz być wielki, aby zacząć,

ale musisz zacząć, aby być wielki.

Na koniec jeszcze raz zapraszam do Navigatora:

Który jest TUTAJ

bo to jest DuoLife w kropelce.

Pozdrawiam cię drogi czytelniku.

Jeżeli coś nie zrozumiałeś, to zawsze możesz zapytać.

Możesz także dopisać krótki komentarz na temat tego co zrozumiałeś.

Zenek Filipowski

Facebook Comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *