Na początek tego artykułu proszę, abyś zapoznał się z Navigatorem DuoLife.
Jak sama nazwa wskazuje jest to przewodnik po tym czym się zajmuje ta firma.
W jednym z pierwszych nagrań Nawigatora jest właśnie wprowadzenie co to jest SoftMarketing.
SoftMarketing
Od pewnego czasu obserwujemy olbrzymie zmiany zachodzące w gospodarce światowej.
Ma na to wielki wpływ rozwój technologiczny oraz informatyczny.
Granice przestały istnieć. Mówi się o globalnej wiosce.
W firmach skracają się struktury organizacyjne a pracownikom coraz trudniej awansować.
Eksperci mówią, że w najbliższym czasie ludzie co 4 do 5 lat będą zmuszeni zmieniać pracę a średnio co 7 lat nawet zawód.
Biznes, zarządzanie, marketing i ekonomika ulegają gwałtownym zmianom.
Powoduje to, że eksperci wciąż szukają nowych , lepszych rozwiązań, pozwalających każdej osobie generować dochód przy jednoczesnej dbałości o zachowanie zdrowego stylu życia.
Od wielu lat znamy takie rozwiązania jak biznes klasyczny, korporacyjny, franczyza lub marketing wielopoziomowy.
Wszystkie one mają wiele zalet, ale również wad, które w obecnych czasach stają się doskwierające.
Z tej nowej rzeczywistości wyłania się SoftMarketing – rewolucja w myśleniu biznesowym.
Łączy on najlepsze praktyki z wszystkich wymienionych obszarów, przy jednoczesnym wyeliminowaniu ich słabych punktów.
SoftMarketing określany biznesem XXI wieku, a nawet XXII wieku , jest odpowiedzią na wymagania dynamicznie zmieniającego się rynku i stanowi alternatywę dla właścicieli biznesów.
Dla przedsiębiorców często jest szansą na rozszerzenie działalności w ramach profilu podstawowego.
Może być źródłem dodatkowego lub głównego stabilnego dochodu, bez potrzeby rezygnowania z dotychczasowych zajęć, a dodatkowo nie wymaga angażowania nowych zasobów ludzkich, ani zbytnich nakładów finansowych.
Główne założenia SoftMarketingu
Oparcie biznesu na 3 filarach, które jednocześnie są największymi światowymi trendami:
-
Filar. To skuteczne generowanie dochodu – jest to system wynagrodzeń zaczerpnięty z modeli marketingu sieciowego wielopoziomowego (MLM).
Pozwala on uczestnikom projektu na zarabianie prowizji z obrotu towarowego, globalnego, generowanego przez współpracowników firmy.
Dla osób szczególnie ambitnych i aktywnych jest program awansów i program motywacyjny, zaczerpnięty z biznesu korporacyjnego.
– brak ograniczeń w wysokości zarobków
– dochód pasywny tzw. Rentierski, za raz wykonaną pracę
– pełna swoboda w zakresie czasu i sposobu pracy
-
Filar. To oparcie się na branży będącej jednym z wiodących światowych trendów, czyli wellness ( zdrowie).
Wellness to zrozumienie, że zdrowie zależy od nas samych.
Dlatego tak ważna jest troska o zdrowy organizm.
DuoLife wychodząc naprzeciw , dostarcza produkty opracowane przy wykorzystaniu najnowszych badań z dziedziny biologii i medycyny.
Opracowano konkretne zestawy pakietów na poszczególne schorzenia.
-
Filar. To rozwój osobisty – Skuteczny system budowania zarówno biznesu, jak świadomości siebie samego.
Wybitni eksperci, couchowie, trenerzy i psychologowie prowadzą szkolenia w powyższym zakresie.
Zorganizowano kompletny program rozwojowy.
Centralnym punktem jest człowiek.
Człowiek jest w centrum uwagi, jego cele, aspiracje i potencjał.
Nie musisz być wielki, aby zacząć,
ale musisz zacząć, aby być wielki.
Na koniec jeszcze raz zapraszam do Navigatora:
bo to jest DuoLife w kropelce.
Pozdrawiam cię drogi czytelniku.
Jeżeli coś nie zrozumiałeś, to zawsze możesz zapytać.
Możesz także dopisać krótki komentarz na temat tego co zrozumiałeś.
Zenek Filipowski
Hej wielkie dzięki za wpis !