SoftMarketing a co to takiego?

Na początek tego artykułu proszę, abyś zapoznał się z Navigatorem DuoLife.

Jak sama nazwa wskazuje jest to przewodnik po tym czym się zajmuje ta firma.

W jednym z pierwszych nagrań Nawigatora jest właśnie wprowadzenie co to jest SoftMarketing.

To nagranie znajdziesz TUTAJ

SoftMarketing

Od pewnego czasu obserwujemy olbrzymie zmiany zachodzące w gospodarce światowej.

Ma na to wielki wpływ rozwój technologiczny oraz informatyczny.

Granice przestały istnieć. Mówi się o globalnej wiosce.

W firmach skracają się struktury organizacyjne a pracownikom coraz trudniej awansować.

Eksperci mówią, że w najbliższym czasie ludzie co 4 do 5 lat będą zmuszeni zmieniać pracę a średnio co 7 lat nawet zawód.

Biznes, zarządzanie, marketing i ekonomika ulegają gwałtownym zmianom.

Powoduje to, że eksperci wciąż szukają nowych , lepszych rozwiązań, pozwalających każdej osobie generować dochód przy jednoczesnej dbałości o zachowanie zdrowego stylu życia.

Od wielu lat znamy takie rozwiązania jak biznes klasyczny, korporacyjny, franczyza lub marketing wielopoziomowy.

Wszystkie one mają wiele zalet, ale również wad, które w obecnych czasach stają się doskwierające.

Z tej nowej rzeczywistości wyłania się SoftMarketing – rewolucja w myśleniu biznesowym.

Łączy on najlepsze praktyki z wszystkich wymienionych obszarów, przy jednoczesnym wyeliminowaniu ich słabych punktów.

SoftMarketing określany biznesem XXI wieku, a nawet XXII wieku , jest odpowiedzią na wymagania dynamicznie zmieniającego się rynku i stanowi alternatywę dla właścicieli biznesów.

Dla przedsiębiorców często jest szansą na rozszerzenie działalności w ramach profilu podstawowego.

Może być źródłem dodatkowego lub głównego stabilnego dochodu, bez potrzeby rezygnowania z dotychczasowych zajęć, a dodatkowo nie wymaga angażowania nowych zasobów ludzkich, ani zbytnich nakładów finansowych.

Główne założenia SoftMarketingu

Oparcie biznesu na 3 filarach, które jednocześnie są największymi światowymi trendami:

  1. Filar. To skuteczne generowanie dochodu – jest to system wynagrodzeń zaczerpnięty z modeli marketingu sieciowego wielopoziomowego (MLM).

Pozwala on uczestnikom projektu na zarabianie prowizji z obrotu towarowego, globalnego, generowanego przez współpracowników firmy.

Dla osób szczególnie ambitnych i aktywnych jest program awansów i program motywacyjny, zaczerpnięty z biznesu korporacyjnego.

– brak ograniczeń w wysokości zarobków

– dochód pasywny tzw. Rentierski, za raz wykonaną pracę

– pełna swoboda w zakresie czasu i sposobu pracy

  1. Filar. To oparcie się na branży będącej jednym z wiodących światowych trendów, czyli wellness ( zdrowie).

Wellness to zrozumienie, że zdrowie zależy od nas samych.

Dlatego tak ważna jest troska o zdrowy organizm.

DuoLife wychodząc naprzeciw , dostarcza produkty opracowane przy wykorzystaniu najnowszych badań z dziedziny biologii i medycyny.

Opracowano konkretne zestawy pakietów na poszczególne schorzenia.

  1. Filar. To rozwój osobisty – Skuteczny system budowania zarówno biznesu, jak świadomości siebie samego.

Wybitni eksperci, couchowie, trenerzy i psychologowie prowadzą szkolenia w powyższym zakresie.

Zorganizowano kompletny program rozwojowy.

Centralnym punktem jest człowiek.

Człowiek jest w centrum uwagi, jego cele, aspiracje i potencjał.

Nie musisz być wielki, aby zacząć,

ale musisz zacząć, aby być wielki.

Na koniec jeszcze raz zapraszam do Navigatora:

Który jest TUTAJ

bo to jest DuoLife w kropelce.

Pozdrawiam cię drogi czytelniku.

Jeżeli coś nie zrozumiałeś, to zawsze możesz zapytać.

Możesz także dopisać krótki komentarz na temat tego co zrozumiałeś.

Zenek Filipowski

Facebook Comments

One Reply to “SoftMarketing a co to takiego?”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *